Η ΤΕΣΑΕ και τα προγράμματα Pegasus είναι εδώ
για να δώσουν λύσεις σε όλες τις νέες νομοθετικές αλλαγές!
Μία ακόμη καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων περνάει στην ψηφιακή εποχή! Πλέον, τα Δελτία Αποστολής μετατρέπονται σε Ψηφιακά Παραστατικά Διακίνησης και η ΤΕΣΑΕ έχει για μια ακόμη φορά τη λύση! Οι αλλαγές αναμένεται να επηρεάσουν σημαντικά τον κλάδο της Μηχανογράφησης και πρόκειται να δημιουργήσουν εξαιρετικές ευκαιρίες για νέες πωλήσεις! Αξιοποιήστε τα πλεονεκτήματα της Τεχνολογίας Pegasus και εκμεταλλευτείτε τη συνθήκη.
Η φορολογική διοίκηση με την Α.1123/2024 όρισε τόσο το περιεχόμενο όσο και τη μορφοποίηση των ψηφιακών παραστατικών διακίνησης, τη διαδικασία και τα κανάλια διαβίβασης αυτών στην ψηφιακή πλατφόρμα myDAΤA της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και τις ειδικότερες υποχρεώσεις των οντοτήτων της υπό στοιχεία Α.1122/2024 απόφασης.
Προβλέπονται 2 περίοδοι εφαρμογής των νομοθετικών αλλαγών:
- Η 1η περίοδος (Υποχρεωτικά από 01/12/2024) συμπεριλαμβάνει επιχειρήσεις:
με ακαθάριστα έσοδα πάνω από διακόσιες χιλιάδες ευρώ (200.000€)
ανεξαρτήτως ύψους ακαθαρίστων εσόδων, που δραστηριοποιούνται στους τομείς: Ενεργειακά Προϊόντα (καύσιμα), Οικοδομικά Υλικά, Φαρμακευτικά προϊόντα και ιατρικά αναλώσιμα, παραγωγής, τυποποίησης, εμπορίας ελαιόκαρπου
- Η 2η περίοδος (Υποχρεωτικά από 01/04/2025) αφορά όλες τις επιχειρήσεις που εκδίδουν Παραστατικά Διακίνησης.
Επιπλέον, για την πλήρη εφαρμογή των νομοθετικών αλλαγών προβλέπονται δύο Φάσεις Υλοποίησης
Α΄ Φάση (Βασικές Λειτουργίες έκδοσης και διαβίβασης δελτίων αποστολής στο myDATA):
Η Α΄ Φάση περιλαμβάνει:
- Έκδοση παραστατικών
• Διαβίβαση δεδομένων στο myDATA και ενημέρωση του λήπτη
• Δυνατότητα ελέγχου των διακινήσεων κατά τη διάρκεια αυτών με τη σάρωση QR Code που απεικονίζονται στα παραστατικά διακίνησης
Β΄ Φάση (Ψηφιακή παρακολούθηση διακίνησης, μεταφορτώσεων και παράδοσης αγαθών):
Η Β΄ Φάση περιλαμβάνει:
Την ψηφιακή παρακολούθηση διακίνησης, μεταφορτώσεων και παράδοσης αγαθών και αναμένεται να εφαρμοστεί σε επόμενο χρόνο.
Δείτε εδώ τη σχετική Τεχνική Μελέτη για τις Εφαρμογές Pegasus Web App.
Στη μελέτη αυτή θα βρείτε τις απαραίτητες ρυθμίσεις για τα παραστατικά της επιχείρησης που αφορούν διακίνηση και θέλετε να ενημερώσουν το myDATA.
Επίσης μπορείτε να δείτε εδώ τη σχετική Τεχνική Μελέτη για τις On Premise (Τοπικές) Εφαρμογές.
Δείτε εδώ το σχετικό Βίντεο για τα Ψηφιακά Παραστατικά Διακίνησης - Δελτία Αποστολής.
-
Οφέλη χρήσης Τεχνολογίας Πήγασος
- Απεριόριστοι Χρήστες - Πρόσβαση από παντού - Χωρίς προσθήκη Extra Module.
Έκδοση Ψηφιακού Παραστατικού Διακίνησης από όλους τους εργαζομένους, εντός & εκτός του χώρου της επιχείρησης. Δωρεάν - γρήγορα - απλά, χωρίς να απαιτείται καμία προσθήκη επιπλέον Module.
- On Time εναρμονισμός με τις αλλαγές της νομοθεσίας
Οι τροποποιήσεις στην έκδοση των Δελτίων Αποστολής αναμένεται να επιφέρουν ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Αλλαγές για τις οποίες απαιτείται ένας σημαντικός χρόνος προσαρμογής. Με την Τεχνολογία Pegasus προσαρμόζετε το πελατολόγιο σας έγκαιρα, άμεσα και απλά σε μία ακόμη νομοθετική εξέλιξη.
Άμεση έκδοση δελτίου αποστολής από touch περιβάλλον - Εύκολα και γρηγορά μέσω tablet - smartphone.
- Συγκεντρωτικά Δελτία Αποστολής
Μέσω των Εφαρμογών μας είναι εφικτός ο μαζικός μετασχηματισμός Δελτίων Αποστολής σε ένα Τιμολόγιο.
- Παραστατικά Εσωτερικής Διακίνησης
Μέσω του Extra Module πραγματοποιούνται αυτόματα όλοι οι απαραίτητοι υπολογισμοί για τη μεταφορά ειδών από τον έναν αποθηκευτικό χώρο στον άλλο όπως επίσης και η αντίστοιχη έκδοση των Δελτίων.
-
Πλεονεκτήματα χρήσης Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
- Εναρμόνιση με τη Νομοθεσία - Προσαρμογή στις επερχόμενες αλλαγές
- Εξασφαλισμένη και ασφαλής αποθήκευση παραστατικών - Για το διάστημα που η νομοθεσία ορίζει
- Ηλεκτρονική Προβολή Παραστατικού - Online μέσω QR Code
-
Οφέλη για τον Μεταπωλητή
- Ευκαιρία για Νέες Πωλήσεις - Επικοινωνία με Ενεργό & Υποψήφιο Πελατολόγιο
Λόγω της ιδιαιτερότητας των αλλαγών τόσο της Α΄ όσο και της Β΄ φάση, δεν είναι λίγες οι εφαρμογές ανταγωνισμού που δε θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σε αυτές. Επιπλέον, εξαιτίας του αυξημένου όγκου τιμολογίων, δωρεάν λύσεις (βλ. e-timologio) προβλέπεται να μην παρέχουν την ίδια ευχρηστία. Έτσι, δημιουργείται ένα σημαντικό κενό στην αγορά το οποίο γεννά πολλές ευκαιρίες για νέες πωλήσεις. Ως εκ τούτου προτείνουμε να επικοινωνήσετε με Ενεργό & Υποψήφιο πελατολόγιο για να προετοιμάσετε τις επόμενες ενέργειες. Επιλέξτε μία από τις 20 και πλέον κάθετες λύσεις της ΤΕΣΑΕ προκειμένου να προσφέρετε την πιο ολοκληρωμένη λύση!
- Επικοινωνία με τον Υπεύθυνο Καρτέλας σας στην ΤΕΣΑΕ
Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο της καρτέλας σας για να λάβετε επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό & πληροφορίες γύρω από τα νέα Ψηφιακά Παραστατικά Διακίνησης.
- Παρέχει την πιο οικονομική & ασφαλή λύση στον τελικό πελάτη
Προσφέροντας μια λύση προσαρμόσιμη σε όλες τις επερχόμενες αλλαγές. Χωρίς extra κόστη. Εύκολα, γρήγορα και απλά! Δείτε εδώ τα κίνητρα χρήσης Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και επικοινωνήστε με τους πελάτες.
-
Ολιστική προσέγγιση - Πλήρης κάλυψη των αναγκών
Με όλα τα παραπάνω, προστίθεται μια ακόμη σημαντική νομοθετική αλλαγή για την οποία η ΤΕΣΑΕ προσφέρει την καλύτερη λύση! Δελτία Αποστολής, Διασύνδεση με όλα τα τερματικά POS της αγοράς, Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης B2B (Business to Business) και B2G (Business to Government) είναι μόνο μερικές από τις τελευταίες νομοθετικές αλλαγές με τις οποίες διασφαλίσαμε την άρτια και ολοκληρωτική εξυπηρέτηση σας.
-
Μείνετε ενημερωμένοι!
Για τη σωστή και εμπεριστατωμένη ενημέρωση του δικτύου μας, θα ενημερώνουμε συνεχώς μέσω e-mails, Social Media και τηλεφωνικής επικοινωνίας! Τα βήματα που πρέπει να εφαρμοστούν θα καταγραφούν ξεκάθαρα και συγκεκριμένα για την εξυπηρέτηση των συνεργατών. Για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο της καρτέλας σας από την ΤΕΣΑΕ.